Zázračné životabudiče

2. března 2008 v 14:15 | Zuzeta |  Poučné
S mrkví
Na jednu porci:
Půlku kiwi a půlku banánu rozmačkejte vidličkou a smíchejte se dvěma lžícemi smetany. Přislaďte 1 lžičkou medu a rozmíchejte s minerálkou.
Proč je zdravý?
Kiwi obsahuje velké množství vitamínu C, který pomáhá formovat postavu a posiluje imunitu. Minerální voda dodá tělu potřebné stopové prvky, a banán draslík
S rajčaty
Na jednu porci:
Oloupejte 2 rajčata a rozmačkejte je. Nasekejte najemno čtvrtku menší cibule. Umixujte se 125 ml kefíru, ochuťte mořskou solí, sekanou pažitkou a pepřem.
Proč je zdravý?
Cibule obsahuje látky, které pomáhají spalovat přebytečné kilojouly. Příznivě ovlivňuje i vysoký krevní tlak a díky kyselině křemičité bojuje zevnitř proti celulitidě.
S meruňkami
Na jednu porci:
Rozmixujte 4-5 půlek kompotovaných meruněk, 30 ml grapefruitové šťávy a 125 ml bílého jogurtu.
Proč je zdravý?
Živé jogurtové kultury prospívají střevům i celému imunitnímu systému. Grapefruitová šťáva obsahuje dostatek ,,tukožroutského" vitamínu C, v meruňkách najdete betakaroten, který chrání buňky.
S hroznovým vínem
Na jednu porci:
100 ml bílého jogurtu smíchejte s 10 ml dobře vychlazené šťávy z hroznového vína - a je hotovo.
Proč je zdravý?
Chutné bobule hroznového vína omezují ukládání tuků napomáhá i proti vzniku trombózy. Povzbuzují látkovou výměnu, a pokud je konzumujete v rozumné míře, přispívají k odbourávání tuků.

S avokádem
Na jednu porci:
Vidličkou rozmačkejte čtvrtku avokáda a umixujte ho spolu s 1 polévkovou lžící citrónové šťávy a se 150 ml bílého jogurtu. Vlijte do sklenice a dochuťte solí, pepřem, česnekem a čerstvými bylinkami.
Proč je zdravý?
Avokádo stimuluje činnost mozku a navíc má blahodárný vliv na kvalitu pleti. Česnek pomáhá udržovat pružnost cév a správný krevní tlak.

S kiwi
Na jednu porci:
Půlku kiwi a půlku banánu rozmačkejte vidličkou a smíchejte se dvěma lžícemi smetany. Přislaďte 1 lžičkou medu a rozmíchejte s minerálkou.
Proč je zdravý?
kiwi obsahuje velké množství vitamínu C, který pomáhá formovat postavu a posiluje imunitu. Minerální voda dodá tělu potřebné stopové prvky, a banán draslík.

Se zeleninou
Na jednu porci:
100 ml zeleninové šťávy (např. z mrkve, celeru, kedlubny, rajčete) smíchejte se čtvrtkou prolisovaného avokáda a s polovinou lžičky olivového oleje. Dochuťte mořskou solí a špetkou pepře. Podle chuti ozdobte pažitkou nasekanou nadrobno.
Proč je zdravý?
Zeleninová šťáva s velkým obsahem vitamínu A je skvělým pomocníkem při udržování štíhlé linie, olivový olej pomáhá vitaminy uvolnit.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama